چشم‌انداز بسیار روشن فلز سرخ

اخبار فلزات: اسکار لاندرتچ رئیس هیئت‌مدیره شرکت شیلیایی کودلکو در مصاحبه با مجله متال مارکت گفت: چشم‌انداز مس بسیار مثبت است و اگر کمپانی‌های معدنی چشم‌انداز بلندمدت کمپانی خود را با دیدگاه‌های بلندمدت منطقی ارزیابی کنند، نتیجه بسیار خوبی را شاهد خواهند بود.

 

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از مس پرس، لاندرتچ در مصاحبه با مجله متال مارکت با اشاره به مشکلات زیاد کودلکو در طول بحران مالی جهانی در سال‌های 2008 و 2009 گفت: درس‌ها و تجربه‌های سختی از سقوط قیمت‌های مس گرفته ‌شده است که این تجربه باعث اعمال برنامه‌های کاهش هزینه‌ها، کاهش بدهی‌ها و افزایش بهره‌وری تیم‌های مدیریت کمپانی شده است.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت کودلکو با بیان این‌که با رشد قیمت مس و همچنین سیاست‌های کاهش هزینه‌ها سود کمپانی کودلکو از روند رو به رشدی برخوردار شده است افزود: روند رو به رشد سود شرکت‌های معدنی با رونق خودروهای الکتریکی چشم‌گیر خواهد بود و رشد استفاده از خودروهای الکتریکی (EVs) منجر به افزایش تقاضای مواد اولیه مورد استفاده در باتری‌ها ازجمله لیتیوم، مس و کبالت خواهد شد.
وی همچنین تصریح کرد: بهبود اقتصاد در کشورهای غربی پس از آشفتگی سال‌های 2008 و 2009 عامل مهمی برای رشد تقاضای مس بوده است. علاوه بر این، این واقعیت که چین، بزرگ‌ترین مصرف‌کننده مس در جهان، موفق خواهد شد رشد اقتصادی خود را بدون هیچ‌گونه چالش عمده‌ای حفظ کند نیز موجب تقویت تقاضای مس خواهد شد.
وی در پایان با تأکید بر این‌که این سه روند موجب تقویت بازار مس می‌شود گفت: هم‌اکنون، چشم‌انداز مس بسیار مثبت است و اگر کمپانی‌های معدنی چشم‌انداز بلندمدت کمپانی خود را با دیدگاه‌های بلندمدت منطقی ارزیابی کنند، نتیجه بسیار خوبی را شاهد خواهند بود.

  • تهران اتوبان کردستان،نبش خیابان 22 پلاک 1
  • 288028441
  • 288002664
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

ارسال یک پیام

  Mail is not sent.   Your email has been sent.